Thursday, October 30, 2014

Pelbagai jenis iklan di laman web



Iklan Teks Photo 

Iklan teks foto anda menonjol dari yang lain kandungan di laman web kerana ia mempunyai tiga elemen kepadanya. Anda boleh memaparkan imej saiz 60X60 di sebelah kiri bahagian atas iklan tersebut. Headline adalah tebal dan hiper-link.iklan teks yang boleh sehingga 255 maksimum. 



Memaparkan iklan gambar-teks anda pada ratusan laman web yang relevan di rangkaian penerbit kami 


Iklan Banner Display 

Memaparkan iklan banner anda pada beratus-ratus laman web penerbit yang relevan dan dikategorikan di rangkaian kami.Pilih sehingga tiga kategori niche dan demografi untuk iklan dipaparkan.Buat banner di sistem kami atau muat naik banner anda sendiri.semua banner bersaiz standard untuk kempen anda 

Halaman Penuh Iklan 

Iklan penuh adalah halaman Imej atau teks iklan penuh yang masuk di antara dua halaman kandungan. adalah saluran yang sangat efektif untuk menawarkan satu masa dan bentuk pendek halaman arahan. Membuat iklan dan menampilkannya pada kategori laman web pilihan anda. 

E-mel Pay-Per-Klik Iklan 

E-mel anda dipilih dengan teliti dan diurus dengan baik Penerbit PPC boleh mengarahkan lalu lintas segera dan meningkatkan jualan anda. Penerbit e-mel kami adalah penerbit newsletter dan pemilik senarai lain yang dapat melepaskan trafik terus ke laman arahan anda.Cukup pilih penerbit, menyediakan dengan iklan teks diluluskan dan tajuk utama untuk memulakan Kempen Pemasaran E-mel anda.


Atikal ini adalah hak cipta dari perekablogpro


Hubungi kami disini

No comments:

Post a Comment