Wednesday, October 29, 2014

Apakah yang dimaksudkan halaman arahan itu? (landing page)

landingpage





































Halaman pendaratan adalah halaman web yang muncul apabila pengunjung klik pada iklan PPC atau link hasil enjin carian. Laman utama dari sebuah laman web bukan satu-satunya halaman arahan; setiap halaman di laman web yang memiliki tujuan dan potensi enjin carian halaman pendaratan. Halaman arahan harus mengandungi kandungan yang berkaitan dengan frasa carian kata kunci. Sebagai contoh, pencarian di Google untuk laman web mockup harus membawa halaman arahan web yang mengandungi kandungan yang berkaitan dengan frasa kata kunci "laman web mockup".
Apa tujuan dari halaman arahan laman web?






Laman Web halaman arahan boleh digunakan untuk beberapa tujuan yang berbeza, membayar per klik kempen / pemasaran dan pengoptimuman enjin carian.

Dengan menggunakan laman arahan untuk membayar per klik pemasaran dan kempen dapat membantu menentukan keberkesanan kempen. Untuk tujuan pemasaran anda boleh menambah URL (http://www.yourdomainname.com/ppc) menjadikannya mudah untuk melihat analisis laman web anda dan melihat seberapa baik halaman anda lakukan. Jika anda iklankan dalam bahan dari internet dengan menambahkan URL Anda mengarahkan pengunjung ke laman yang dibuat khusus untuk itu iklan yang boleh membolehkan anda untuk dengan mudah mengukur keberkesanannya.

Search engine laman dioptimumkan sering mengandungi banyak halaman arahan. Kandungannya lebih laman web yang mempunyai lebih cerah peluang ini adalah untuk muncul dalam enjin carian. Lebih banyak halaman arahan juga bermakna lebih banyak frasa kata kunci Saluran laman web boleh didapati di bawah. Halaman arahan adalah cara yang baik untuk meningkatkan jumlah pengunjung laman web dan kedudukan enjin carian anda.

Halaman SEO pendaratan dirancang untuk muncul secara semula jadi dalam senarai enjin carian organik. Halaman arahan hampir selalu memberikan kadar penukaran yang lebih baik daripada mengarahkan semua lalu lintas ke halaman rumah. Ini kerana jika dibawa ke halaman rumah laman web anda memaksa pengunjung untuk mencari di sekitar tapak untuk maklumat yang mereka inginkan, sedangkan laman arahan membawa rakyat secara langsung kepada kandungan yang mereka cari. Sebuah contoh yang bagus dari halaman arahan boleh didapati di laman web kami. Saat mencari maket laman web dan bagaimana untuk merancang mereka orang cenderung untuk mendarat di "Bagaimana untuk membuat mockup laman web" halaman kami (https://www.webduckdesigns.com/pages/website-resources/make-website-mockup.html ), manakala ungkapan ini kemungkinan besar tidak membuat kita wang itu tidak membantu untuk meningkatkan saluran laman web kami boleh didapati di bawah.

Laman arahan tanpa mengira tujuan mereka digunakan untuk memberikan pengunjung dengan tepat apa yang mereka cari segera setelah memasuki laman web anda dan membantu pemilik laman web statistik laman web landasan yang lebih baik. Hubungi pakar-pakar SEO kami jika anda mempunyai soalan mengenai laman arahan atau jika anda mencari sebuah laman web yang dioptimumkan mesin carian.



Atikal ini adalah hak cipta dari perekablogpro

No comments:

Post a Comment