Wednesday, October 29, 2014

Apa yang dikatakan Pay Per Klik Iklan


pay per click
Pay Per Click (PPC) pengiklanan atau "Search Engine Pemasaran" seperti yang sering disebut ialah apabila sebuah syarikat atau individu pembelian iklan melalui satu atau lebih daripada enjin carian utama. Pengiklanan PPC boleh menjadi satu teknik pemasaran yang sangat mahal jika tidak dilakukan dengan betul. Bergantung kepada kata kunci yang dipilih, ia boleh kos sehingga dan kadang-kadang lebih dari $ 10.00 setiap kali seseorang klik pada Pay Per iklan Klik. Setiap kali salah satu iklan PPC anda klik pada penurunan margin keuntungan anda. Sebagai contoh apabila anda berurusan dengan margin keuntungan yang rendah untuk memulakan, menjalankan kempen pemasaran yang mahal enjin carian sebenarnya boleh dikenakan bayaran wang dengan setiap jualan!


Reka Bentuk WebDuck mempunyai pasukan pemasaran online yang mempunyai banyak pengalaman dalam menangani kempen Pay Per Click (PPC) Iklan. Selain meneliti kata kunci yang tepat dan mencipta iklan PPC sebenar, pasukan kami pakar pemasaran online juga menggabungkan Google Analytics supaya mereka dapat menjejaki penukaran. Konversi adalah ketika seorang pengunjung laman web memasuki laman web anda melakukan apa yang anda mahu mereka lakukan. Dalam kes sebuah kedai dalam talian, penukaran akan ketika pengunjung benar-benar pembelian salah satu produk anda. Dengan memantau penukaran, pemasar online kami sentiasa dapat memantau dan tweak / carian kempen pemasaran enjin PPC anda untuk memaksimumkan potensi keuntungan penjualan tanpa membuang wang keras anda yang diperolehi.

Jika anda berminat untuk belajar lebih lanjut mengenai Pay Per Click (PPC) Iklan anda boleh menghubungi talian kami atau menyemak halaman maklumat anda tentang bagaimana menjalankan kempen pengiklanan Klik terletak di halaman sumber kami atau melalui link yang terletak di bahagian atas  sebelah kanan halaman ini.


Atikal ini adalah hak cipta dari perekablogpro
Hubungi kami disini

No comments:

Post a Comment