Tuesday, October 28, 2014

Dapatkan Iklan Anda Berjalan Hampir dimana-mana talian

 Retargeting
Adakah anda pernah berbelanja untuk barang didalam talian, dan kemudian melihat bahawa perkara yang tepat tiba-tiba yang diiklankan itu semua laman web kegemaran anda?

Ia bukan kebetulan-tapi telah ditargetkan. 

Dengan retargeting, syarikat boleh muncul untuk memiliki iklan yang berjalan hampir di mana-mana talian. Ini membantu menarik perhatian pelanggan yang berpotensi dan meningkatkan kredibiliti jenama anda.


Dalam masa-masa yang lebih singkat, pemasar dan pemilik perniagaan perlu lebih bijak-bergantung pada strategi yang akan melegakan setiap dolar dalam bajet iklan mereka. Sekarang ada cara untuk memastikan iklan anda mendapatkan di depan yang sebenar, cara, prospek yang serius.

Apabila anda cuba untuk membuat kesan yang besar dalam talian, ia adalah penting untuk mendapatkan iklan anda di hadapan sebanyak set bola mata yang memandang, mungkin. Tidak hanya untuk membuat mereka sadar tawaran anda, tetapi untuk memastikan mereka yang berminat.

Seperti mana-mana pemilik perniagaan tahu, menindaklanjuti dengan pelanggan berpotensi meningkatkan penukaran. Itulah sebabnya kita menstruktur banyak kempen retargeting kami adalah seperti satu siri e-mel susulan.

Tiga hari setelah pengguna meninggalkan laman web, kami akan menunjukkan kepada mereka sebuah banner yang berkaitan dengan kandungan yang mereka lihat di laman web kami. Dalam banner ini, kami akan mengingatkan mereka tentang tawaran kami dan mungkin memaniskan perjanjian itu.

Dengan retargeting-kita meminta mereka untuk kembali lagi. 

Jika mereka tidak mengklik banner yang pertama, kami boleh memaparkan banneritu susulan dua hari kemudian dengan lagi yang lain, tetapi berkaitan, tawaran yang lain.

Teknik ini tidak hanya membuat tawaran segarkan dalam minda pengguna, tetapi juga membolehkan anda untuk mencuba tawaran baru yang pengguna mungkin mendapati ia lebih menarik.

Retargeting membolehkan anda membawa banyak pengunjung kembali ke laman web anda untuk melihat kedua. Dan ia memberi peluang untuk memaniskan perjanjian itu, kemungkinan bahawa pengguna akan memilih untuk senarai e-mel anda atau klik butang beli anda.

Pendek kata, retargeting membantu anda mendapatkan yang terbaik daripada laman web anda lalu lintas dan membantu anda membuat lebih banyak wang dalam talian.


Atikal ini adalah hak cipta dari perekablogpro

Hubungi kami disini

No comments:

Post a Comment