Friday, October 31, 2014

Bagaimana untuk Iklan Laman Web anda untuk Percuma




Pemilik website tanpa bajet pemasaran boleh mempromosikan laman web mereka secara percuma. Melalui penggunaan secara berkesan pengoptimuman enjin carian (SEO), blog, direktori, forum dan pertukaran link laman web, mereka dapat menarik pengunjung ke laman web mereka, menarik perhatian kepada produk dan perkhidmatan mereka, meningkatkan penglihatan dalam talian mereka dan meningkatkan kredibiliti mereka sebagai ahli perniagaan. 

Arahan


  • Belajar menggunakan SEO. Penyelidikan kata kunci yang popular yang digunakan orang dalam pencarian internet mereka. Menulis kandungan untuk laman web anda yang termasuk kata kunci tersebut. 


  • Menulis artikel untuk dikemukakan kepada direktori laman web percuma. Ini dikenali sebagai "pemasaran artikel." Tambah biografi anda pada akhir artikel anda dengan link kembali ke laman web anda. Gunakan kata kunci dalam artikel anda yang anda gunakan di website anda. 


  • Terlibat dalam blog, forum dan perbincangan dalam talian atau menyertai pada papan mesej. 


  • Buat blog anda sendiri. Menggunakan perkhidmatan blog percuma dan mula menghantar maklumat mengenai perniagaan anda seperti pengumuman jualan yang akan datang dan istimewa, ulasan produk dan berita industri. Menetapkan blog anda supaya para pembaca boleh memberi komen. 


  • Rangkaian dengan pemilik laman web lain dan bertukar link dan iklan.



Atikal ini adalah hak cipta dari perekablogpro

No comments:

Post a Comment