Wednesday, February 15, 2017

PPC untuk Permulaan: Panduan Asas untuk Pay-Per-Klik Iklan



Pay-Per-Click (PPC) Pengiklanan adalah satu strategi pemasaran internet anda tidak boleh mengabaikan dalam pasaran yang kompetitif hari ini. Pernah melihat orang-orang pautan tajaan yang dipaparkan di Google atau semasa anda menatal melalui suapan sosial anda? Ini ialah iklan PPC dan matlamat mereka adalah untuk pengiklan untuk kasual meletakkan kandungan mereka di hadapan pasaran sasaran mereka dalam talian.
iklan PPC adalah bertujuan untuk menjadi taktik pengiklanan tidak mengganggu di mana iklan muncul semasa seseorang pergi kira-kira melayari internet biasa mereka. Jadi bagaimana anda boleh membuat iklan PPC untuk laman web anda? Ada ilmu yang mendasari untuk mewujudkan iklan dibayar berkesan. Ia memerlukan kata kunci yang teliti dan penyelidikan demografi, pembidaan strategik, dan salinan iklan yang menarik untuk

mendapatkan seseorang untuk klik.

Kita tahu menyelam ke dalam pengiklanan pay-per-klik boleh pasti menakutkan. Itulah sebabnya kita mendapat sudu dari pakar PPC kita sendiri Daniel Zweig tentang bagaimana untuk memaparkan iklan kepada pelanggan berkenaan dan memandu trafik ke perniagaan anda.

Merancang kempen PPC anda

Seperti yang telah dinyatakan di atas, merancang kempen PPC yang berjaya memerlukan beberapa penyelidikan yang rapi dan pemikiran pintar. Daniel mencadangkan cara terbaik untuk mula merancang kempen PPC anda dan memahami penonton anda dengan menjawab soalan-soalan penting:
Siapa: Siapa yang pasaran sasaran anda untuk iklan ini (aka siapa yang anda mahu untuk melihatnya)? Kadang-kadang ia membantu untuk melambangkan anda yang 'seolah-olah mereka adalah orang yang terdiri! Fikirkan tentang bagaimana orang ini akan bercakap, bagaimana mereka menghabiskan masa lapang mereka, dan juga apa yang anda dapat melihat mereka memakai.

Petua Daniel: Mewujudkan persona untuk pasaran sasaran anda boleh membantu anda menentukan segala-galanya daripada bahasa yang anda gunakan dalam kandungan anda dan visual yang akan merayu kepada mereka yang paling. Sebaik sahaja anda menentukan pasaran yang anda inginkan anda boleh menyelidiki lokasi, kepentingan mereka dan walaupun selepas tingkah laku membeli. Semakin khusus anda dalam menentukan penonton sasaran anda, semakin besar kemungkinan iklan anda akan menukar mereka. Facebook menawarkan alat yang paling kecil Insights Audience yang menyediakan wawasan yang besar ke dalam penonton potensi anda dan juga menunjukkan masa yang terbaik untuk mencapai penonton anda.
Apa: Apakah jenis tindakan yang anda mahu orang-orang yang melihat iklan PPC anda untuk mengambil?
Petua Daniel: Setiap klik anda menjana adalah pelanggan yang berpotensi. Jika anda mempunyai sebuah kedai online memastikan pengguna anda boleh membeli produk anda atau perkhidmatan saat mereka tiba di laman web anda. Mereka mungkin menggunakan peranti mudah alih supaya mengoptimumkan halaman arahan PPC anda untuk telefon pintar dan tablet.

Tarikh: pada mana titik di corong pembelian yang anda bertemu pelanggan anda?

Petua Daniel: Dari kesedaran awal, untuk penilaian dan pembelian akhir, setiap langkah dalam corong pembelian memerlukan pesanan yang berbeza. Mungkin pelanggan anda hanya mengetahui tentang jenama anda, atau mungkin mereka memerlukan lebih terperinci mengenai produk anda. Menunjukkan bagaimana anda tahu mereka dengan membuat iklan dalam selaras dengan kepentingan semasa mereka dan menonton pertunangan berkembang.

Di mana: Di manakah pasaran sasaran anda melepak dalam talian? Dari pemasaran semula untuk pelawat channel anda, menggalakkan posting di media sosial atau iklan pada muka surat mengenai cukup banyak mana-mana enjin carian, tidak ada kekurangan tempat anda boleh mempamerkan perniagaan anda. Mulakan dengan bertanya diri anda sendiri di mana pelanggan semasa dan masa depan anda sedang melepak dan menyiasat
membuat iklan PPC tepat di mana mereka sudah berada.

Petua Daniels ': Setelah anda mempunyai pemahaman yang baik laman web yang anda ingin mengiklankan pada, penyelidikan iklan banyak kos di saluran itu - tidak setiap ruang iklan akan datang dengan tag harga yang sama, jadi kadang-kadang anda mungkin mendapati ia lebih dilaksanakan untuk pergi dengan pilihan kedua atau ketiga anda untuk mendapatkan lebih banyak bang untuk pelaburan anda.

Bagaimana: Bagaimana anda akan mengukur kejayaan dan mengoptimumkan kempen akan datang?

Petua Daniel: Anda mungkin mempunyai beberapa pelanggan sudah, jadi bermula dengan penonton yang paling biasa kepada anda. Apabila semakin penonton anda di Facebook, cuba Khalayak tiruan ciri untuk mencapai orang-orang baru yang paling serupa dengan pelanggan semasa kegemaran anda.Jika anda membuat Search Engine Ads, bermula dengan penyelidikan kata kunci anda menggunakan alat kata kunci percuma Google. Mencari kata kunci yang baik yang tidak digunakan secara meluas mungkin lebih murah dan menyebabkan klik-melalui-kadar yang lebih tinggi (nisbah pengguna yang mengklik pautan kepada bilangan jumlah pengguna yang melihatnya).

No comments:

Post a Comment