Thursday, February 9, 2017

Untuk menubuhkan sebuah laman web, anda hanya perlu melakukan kedua-dua perkara ini




Daftar untuk hosting laman web, dan memilih nama domain (iaitu something.com).

Bagaiman membuat  laman web anda?


Nama Domain & Web Hosting
Apa itu nama domain?

Nama domain adalah alamat internet laman web
(Sebagai contoh, websitesetupguide.com adalah nama domain laman web ini.) Anda perlu memilih nama domain.

Kos: US $ 39 setahun.

Jika anda sudah mempunyai nama domain, yang baik. Saya akan memberitahu anda bagaimana untuk menggunakannya.

Beberapa nasihat nama domain

Nama domain anda harus mudah, jelas dan ringkas yang mungkin.Ia lebih penting untuk membuat nama domain anda dapat dilupakan dan tutur daripada ia adalah untuk menjadikan ia tepat. Jangan barangan seluruh nama perniagaan anda menjadi nama domain anda. (contohnya Maude Smithers Landskap & Perkebunan harus menggunakan smitherslandscaping.com,tidak audeslandandgdn.com) Jangan gunakan nombor atau sengkang (tanpa sebab yang sangat baik). Mereka akan melihat menarik perhatian.


Apakah web hosting?
Web hosting laman web anda (atau blog) sebenarnya duduk, pada komputer, di dalam sebuah bangunan di sesuatu tempat, apabila anda meletakkan di internet. Ia tidak kira di mana di dunia anda terletak, atau di mana web hosting anda terletak.Web hosting (dan nama domain) adalah perkara-perkara yang hanya anda perlu membayar untuk menubuhkan sebuah laman web. Segala-galanya boleh dilakukan secara percuma.

Saya syor untuk web hosting

Memilih pembekal web hosting tidak mudah. Terdapat sebilangan besar tuan rumah web yang sangat serupa di luar sana, dan 99% maklumat tentang mereka dari tidak jujur ​​"review" laman web.Berasa bebas untuk melakukan penyelidikan ke web hosting anda sendiri, tetapi saya fikir anda akan mendapati ia sukar dibayangkan.Selepas menyiasat semua tuan rumah utama, membaca perbincangan tidak terkira banyaknya, dan melakukan penyelidikan saya sendiri, saya telah memilih untuk mengesyorkan HostGator untuk web hosting. Harga mereka adalah sangat baik, sokongan teknologi mereka tidak outsourcing, dan mereka hanya seolah-olah menjadi sebuah syarikat yang berkualiti tinggi dan beretika. Saya boleh pergi ke pro dan kontra semesta alam yang berbeza, tetapi pembaca panduan ini biasanya hanya ingin saya cadangkan tuan rumah web untuk mereka, jadi saya cadangkan HostGator.

Juga, jika anda menggunakan HostGator, arahan di dalam laman web ini akan menunjukkan dengan tepat apa yang perlu dilakukan untuk menubuhkan laman web atau blog anda.Mendaftar dengan HostGator mengambil masa kira-kira sepuluh minit. (Ini adalah sepenuhnya dijelaskan dalam 5 Langkah -. Mula Membuat Your Site, tetapi di sini yang pautan ke laman mereka, untuk melawat mereka sekarang Jika anda hendak seperti diskaun 25% di luar harga hosting HostGator ini, hanya jenis dalam WebsiteSetupGuide apabila anda diminta untuk kod kupon, jika ia belum bertulis di sana.)


Langkah seterusnya: Mewujudkan laman web

Kini yang anda tahu apa nama domain dan web hosting, langkah seterusnya adalah untuk belajar bagaimana anda sebenarnya membuat laman web anda Merekabentuk Laman Web bagaimana ia dilakukan.Artikel & Maklumat tambahan

Bersedia untuk mula membuat laman web anda?

General informasi

·         Bersedia untuk mula membuat laman web anda?
·         Maklumat Umum
·         Membuat Wang Online - Realiti
·         Apakah Blog? Adakah Saya Perlu Satu?
·         Sediakan Alamat E-mel pada Nama Domain anda
·         Bagaimana jika Saya Sudah Mempunyai Laman Web?
·         Senarai Penuh Soalan Biasa & Isu-isu


Membuat Wang Online - Realiti
Gambaran keseluruhan

Saya telah melihat ramai orang yang berjaya dan gagal untuk membuat wang secara online.Artikel ini memberitahu anda kisah tidak glamor bagaimana ia benar-benar berkesan, dan apa yang anda boleh menjangka.(Artikel ini secara khusus berkaitan dengan wang semata-mata talian. Jika anda mempunyai perniagaan yang sebenar, anda hanya perlu untuk menubuhkan sebuah laman web yang asas, dan mungkin mengiklan, dan anda akan mendapat jumlah nilai saksama daripada laman web anda. akan membantu anda menjual kepada pelanggan sedia ada anda, dan juga akan mendapatkan anda yang baru beberapa. Artikel ini tidak benar-benar dikenakan kepada anda.)


Hidupkan dengan sebuah laman web jualan anda
Lupakan untuk menjadi kaya. Mewujudkan laman web yang menjana gaji yang sesuai untuk didiami ($ 500 + seminggu) adalah pencapaian besar-besaran, kehidupan berubah. Ini bermakna anda tidak perlu bekerja. Ini seharusnya menjadi matlamat anda. Apa-apa tambahan bonus.Perjalanan ke peringkat ini adalah benar-benar tidak mudah. Ia memerlukan satu jumlah yang munasabah kepintaran, dan jumlah yang besar daripada ketabahan. Kebanyakan orang tidak memiliki apa yang diperlukan untuk berjaya.

Internet tidak beberapa jenis Wild West.

Terdapat tiada jalan pintas atau helah. Anda tidak boleh hanya menampar apa-apa sampah lama di internet, dan menjangka untuk membuat duit dengan cara mudah. Ia tidak berfungsi cara itu.Sesiapa yang memberitahu anda ada wang yang mudah untuk dibuat adalah salah, atau lebih berkemungkinan, cuba untuk menjual sesuatu. Malangnya, ramai pengunjung ke laman web ini telah menghabiskan banyak wang di buku atau program yang menjanjikan kekayaan itu.

Anda berjaya dengan yang baik
Anda berjaya dan membuat wang di internet dengan cara yang sama yang anda lakukan dalam kehidupan sebenar. Anda berjaya dengan membuat sesuatu yang benar-benar hebat. Ini boleh jadi apa sahaja - produk yang boleh dijual, perkhidmatan, sumber maklumat, atau mana-mana laman web lain, blog, atau menawarkan yang hanya benar-benar baik. Ia boleh lucu, komprehensif, yang menjadi sumber inspirasi, atau hanya sangat berguna. Ia tidak perlu untuk mula keluar baik, tetapi anda perlu untuk menjaga meningkatkan sehingga ia adalah baik. Ia tidak perlu menjadi baru atau yang cemerlang, untuk anda berjaya. Ia hanya akan berkualiti tinggi.

Anda juga perlu untuk membuat laman web anda yang agak besar, dengan sentiasa menulis bahan baru.

Anda perlu untuk membuat laman yang memperkatakan topik satu anda benar-benar memahami, atau mempunyai perasaan kuat tentang. Jika anda hanya memilih topik kerana anda berfikir ia akan menguntungkan, saya menjamin anda akan tersekat atau bosan dengan cepat, dan berputus asa.Ia mungkin bunyi kaunter-intuitif, tetapi anda perlu berhenti berfikir tentang membuat wang, dan mula berfikir tentang membuat laman web yang benar-benar hebat.

Pelawat=wang

Laman yang besar akan dikaitkan oleh banyak laman web yang lain. Orang akan mengesyorkan kepada rakan-rakan mereka. Ia akan kedudukan tinggi di Google. Banyak orang akan datang untuk melihatnya.Sebaik sahaja anda mempunyai beberapa orang yang datang ke laman web anda yang serius, ia sangat mudah untuk menghidupkan bahawa aliran pengunjung kepada wang. Anda boleh iklan pada laman web anda, mempromosikan produk, atau menjual benda-benda. Bahagian yang sukar mendapat pelawat tersebut.Sebaik sahaja anda mempunyai beberapa orang yang datang ke laman web anda yang serius, ia sangat mudah untuk menghidupkan bahawa aliran pengunjung kepada wang. Anda boleh iklan pada laman web anda, mempromosikan produk, atau menjual benda-benda. Bahagian yang sukar mendapat pelawat tersebut.


Nasihat penjual Affiliate (nasihat tambahan, hanya relevan untuk pemasar affiliate)

melihat maklumat lanjut


Adakah anda bercadang untuk menubuhkan sebuah laman link affiliate dan produk, dan kemudian duduk kembali dan menonton daftar wang didalam?Berjuta-juta orang cuba untuk melakukan ini, atau telah mencuba.Internet adalah bersepahan dengan laman bergabung dengan cetek, dipotong dan ditampal "ulasan mengenai produk yang berkualiti rendah pemilik laman web mengetahui apa-apa tentang itu.


Jenis tapak ini tidak berfungsi. Jangan cuba.



Jika anda melakukan ini, tiada siapa yang akan link ke laman web anda, dan ia tidak akan menjadi kedudukan yang baik dalam Google. Tiada siapa yang akan menulis satu blog post yang berkata "Hei, periksa laman ini saya dapat", dan tiada siapa yang akan mengesyorkan laman web anda kepada rakan. Tiada siapa yang akan datang ke laman web anda, dan tiada siapa yang akan membeli apa-apa.



Berikut adalah cara yang anda melakukan kerja

Kaedah-kaedah asas untuk laman web affiliate pada dasarnya adalah sama seperti untuk mana-mana laman web lain. Anda perlu untuk membuat satu laman web yang benar-benar hebat.

Khusus untuk pemasaran affiliate, anda perlu untuk membuat laman web anda 98% percuma, maklumat yang berkualiti tinggi, dan 2% (atau kurang) affiliate marketing. Orang ramai tidak akan melayari laman penuh produk, tetapi mereka akan melayari laman maklumat percuma, dengan syor produk yang kadang-kadang.

Anda perlu untuk menulis mengenai topik yang luas anda benar-benar memahami (atau bersedia untuk belajar tentang), dan mempromosikan produk-produk berkualiti yang berkaitan dengan bidang itu.

Daripada mempromosikan produk affiliate (atau sebagai tambahan kepadanya), anda juga boleh membuat wang dengan meletakkan iklan di laman web anda.

Satu contoh pemasaran affiliate yang betul: Anda telah membuat laman "gaya hidup luar". Seorang pelawat telah membaca melalui semua maklumat lebih mendalam mengenai mendaki, dan telah belajar dari pengetahuan anda topik. Mereka telah anda tandakan, dan
telah kembali dua kali. Anda telah mendapat kepercayaan mereka. Mereka kemudiannya membaca artikel yang dikaji anda membandingkan but hiking, dan membuat keputusan untuk membeli pasangan anda syorkan. Mereka klik link affiliate anda, dan membeli but.

Satu lagi seksyen laman web anda berkaitan dengan asas-asas perkhemahan. Satu halaman di dalamnya mengandungi link affiliate untuk khemah 1 camper baru ideal '.

Jika anda ingin berjaya pada pemasaran affiliate, anda perlu untuk membina laman web anda atas asas yang kukuh etika, maklumat yang berkualiti tinggi.

Teruskan membaca artikel ini.


Apakah jalan untuk kejayaan kelihatan seperti? 


Jalan kepada kejayaan adalah keluk menaik yang sangat perlahan. Kejayaan adalah hasil daripada tempoh yang panjang penambahbaikan kecil.Saya tahu anda mahu nombor nyata dan waktu yang tepat dan jumlah kerja. Senario berikut adalah apa yang saya alami, dan apa yang saya perhatikan di kalangan rakan-rakan dan rakan sekerja yang telah berusaha untuk membuat wang di internet.Perhatikan bahawa senario ini adalah untuk seseorang yang meletakkan dalam usaha yang serius, bukan sahaja hujung minggu di sana sini.Bulan pertama: Anda teruja untuk mewujudkan laman web anda.Ia baru dan menarik. Anda bekerja keras, mencipta halaman asas tapak, dan menulis artikel pertama anda.


Tiada siapa yang datang ke laman web anda, tetapi itu tidak mengganggu anda.

1 – 6bulan ("Laman Web Musim Sejuk"): berebut-rebut awal mengenai semangat telah dipakai di luar. Anda telah dimasukkan ke dalam banyak kerja, tetapi anda masih mendapat hampir tiada pelawat. Beberapa orang rawak yang datang melalui carian Google kabur, dan melalui beberapa pautan yang anda telah. Anda membuat 0-syiling 50c sehari dari beberapa klik iklan anda, atau mungkin anda telah menjual satu produk.

Musim Sejuk laman web adalah peringkat yang paling biasa di mana laman web yang mati. Tidak tahu apa yang bakal dilalui, webmaster banyak menjadi gundah gulana pada masa ini, dan berputus asa.

Walau apa pun tidak mendapat apa-apa keputusan yang berbaloi, anda tetap teruskan.

6- 12bulan: Anda menulis lebih banyak kandungan untuk laman web anda, dan saiz dan kualiti laman web anda bertambah baik dengan ketara. Anda mula mendapat beberapa pautan yang baik dari laman web lain, dan anda muncul pada Google untuk sesetengah carian yang mempunyai bilangan trafik yang rendah.Anda menembusi-100-pelawat tanda hari. Meleleh pertama wang telah mula datang. Ia adalah di bawah $ 10 sehari, tetapi ia sesuatu yang anda boleh lihat, dan boleh memperbaiki.


1- 3tahun: laman web anda kini sumber yang serius, dengan jumlah yang ketara maklumat yang berkualiti tinggi. Anda telah mempunyai sebuah sungai kecil tetapi ketara pendapatan untuk sementara sekarang, dan anda mula membuat laman web anda lebih cekap. Anda mula memasarkan produk anda dengan lebih baik, atau mungkin anda mendapat yang lebih baik untuk menggerakkan pengiklanan di laman anda. Anda ujian sumber baru pendapatan. Keuntungan anda mula membiak.

Anda melanggar melalui 1,000 pelawat tanda hari, dan laman web anda churns daripada $ 100 + seminggu.

Anda tahu bagaimana ia semua kerja-kerja sekarang, dan anda boleh melihat bahawa $ anda 100 seminggu tidak lama lagi boleh bertukar menjadi gaji sesuai untuk didiami.

Anda terus bekerja di laman anda, dan pendapatan anda akhirnya hits titik di mana anda boleh hidup di luar.

3y - 5y dan seterusnya: Setelah berjaya membuat wang dalam talian, ramai orang-orang yang sampai ke peringkat ini benar-benar berhenti di sini. Mereka hanya duduk dan hidup dari laman web mereka. Ia telah bekerja keras, dan mereka telah mencapai kejayaan yang paling penting. Anda tidak boleh menyalahkan mereka.

Jika anda memilih untuk terus di sini, anda mendapati ia menjadi lebih mudah dan lebih mudah untuk membuat wang. Anda telah menjadi sangat mahir pemasaran, perniagaan internet, dan teknologi laman web. Dengan pengetahuan yang menyeluruh bidang anda, anda boleh melihat peluang-peluang baru dan lebih besar, atau laman-laman web baru atau usaha.

Anda menjadi salah satu jumlah yang sangat kecil orang untuk mencapai talian kekayaan yang serius.


Bolehkah anda melakukannya?


Semua ini mungkin kedengaran sangat mudah, tetapi realitinya adalah bahawa kebanyakan orang mahu wang segera, dan tidak dapat memberi motivasi kepada diri sendiri untuk mendapatkan Winter Laman Web lalu. Beberapa orang selepas seminggu, atau tidak pernah bermula. Lain-lain tidak mempunyai akal yang diperlukan untuk berjaya.

Jika anda boleh memulakan sebuah laman web, dan melekat dengan walaupun selepas tergesa-gesa awal semangat telah dipakai, ia adalah tiket untuk anda menuju ganjaran kewangan yang serius. Asalkan anda dapat melepasi titik 6 bulan, ia mungkin akan membuat anda sedikit wang.

Terdapat tidak helah ajaib untuk membuat wang secara online.Kejayaan anda adalah bergantung sepenuhnya kepada kemahiran dan ketekunan anda.

Email kami: azroyhaikel@gmail.com untuk lain-lain pertanyaan.
Lawati Laman Website Kami Disini: http://perekawebbebas.wixsite.com/perekawebpro

No comments:

Post a Comment