Tuesday, November 4, 2014

Kejayaan Tips untuk Program Affiliate



affiliate

Ada beberapa perkara yang anda boleh lakukan untuk meningkatkan peluang anda untuk membuat wang dengan program affiliate marketing:

Dapatkan banyak (dan banyak, dan banyak) trafik melawat tapak web yang anda gunakan untuk program affiliate anda.Mengaitkan hanya dengan program pemasaran afiliasi yang baik yang menawarkan produk atau perkhidmatan atau maklumat yang pengunjung laman web anda akan benar-benar ingin membeli Mencari program affiliate yang membayar kadar komisen yang tinggi pada masa dan yang membuat pelanggan mereka gembira, bukan hanya pemasar affiliate mereka, dengan memberikan nilai yang sebenarnya.

Anda akan membeli produk atau perkhidmatan program affiliate yang menawarkan? Jika tidak, mengapa anda inginkan pelawat laman web anda untuk mengklik? Jika anda menghubungkan ke pemasaran affiliate penipuan artis, akhirnya perkataan akan keluar dan anda akan kehilangan kredibiliti. Orang tidak akan mahu kembali ke laman web anda dan mereka tidak boleh klik melalui program affiliate anda yang lain yang sangat baik mungkin sah yang menawarkan nilai.


Anda perlu menyediakan kandungan pada laman web perniagaan di rumah anda yang berkaitan dengan apa program affiliate anda tawarkan. Sebagai contoh, jika anda menulis tentang angka skating, ia tidak mungkin pengunjung anda akan mencari untuk membeli sebuah buku mengenai motosikal atau satu set baru barang-barang.


Sebaik-baiknya, link program affiliate anda harus berbaur dengan kandungan anda - tidak menipu, tetapi supaya mereka tidak mengganggu aliran laman web anda. Secara umum, link program pemasaran affiliate teks kelihatan untuk menukar lebih baik daripada link gambar. Kebanyakan program-program pemasaran affiliate tidak memerlukan anda menggunakan teks yang tepat yang mereka berikan dalam kod. (Malangnya, beberapa link ini cukup mengerikan dan yang paling seolah-olah ingin menggunakan "klik di sini" untuk teks yang mencipta link tersebut.)


Pertimbangkan memasukkan rel="nofollow" menjadi link program affiliate anda supaya anda tidak mengalirkan kuasa ranking laman web anda untuk program affiliate.

Jika anda juga menggunakan iklan di laman web anda, seperti Google AdSense untuk membuat wang, sila maklum bahawa mempunyai kedua-dua link program affiliate dan pautan AdSense pada halaman yang sama boleh menghasilkan prestasi yang lemah dari kedua-duanya. Saya telah melihat kes-kes yang sebenarnya di mana pendapatan AdSense jatuh selepas menambah link

program pemasaran affiliate.

Ingin iklan anda Diterbitkan?
partridgepublishing.com/Singapore
Dapatkan Panduan Percuma Kami Hari ini & Belajar Bagaimana Untuk Menjadi Seorang Penulis Diterbitkan! peluang perniagaan internet
www.guidemeincome.com

home-Based Kerjaya, Unlimited Pendapatan Memanfaatkan Waktu & Outlet Worldwide
Jika anda mampu untuk bereksperimen sedikit, cuba sediakan iklan di Google AdWords untuk program pemasaran affiliate anda (pastikan program affiliate anda membolehkan anda untuk menggunakan nama-nama produk mereka, dan lain-lain dan membolehkan anda untuk mengiklankan sebagai sebahagian daripada program affiliate anda). Jika ia kos anda 50 sen per klik untuk iklan AdWords dan ia mengambil purata 40 klik seperti untuk membuat jualan dalam program pemasaran affiliate anda, kos anda jualan yang adalah $ 20. Jika komisen anda adalah $ 40 setiap jualan, ia akan menjadi layak untuk beriklan. Satu pemasar affiliate yang berjaya memberitahu saya bahawa membayar per klik iklan dengan Google AdWords adalah bagaimana dia mampu untuk membuat wang - lebih daripada kedua-dua orang tuanya digabungkan - dengan program affiliate.

Terjun ke dalam Program Affiliate

Jika anda membuat keputusan untuk pergi ke hadapan dengan satu atau lebih program affiliate, membaca dan mendapatkan apa tips yang anda boleh, sebaik-baiknya dari mereka yang telah berjaya dengan program affiliate yang sama. Terdapat banyak maklumat yang ada di web tentang bagaimana untuk membuat wang dengan program affiliate. Adakah ini bermakna anda perlu musim bunga $50 untuk buku program pemasaran affiliate kaya cepat atau kit? No. Carilah sumber yang boleh dipercayai. Semak program pemasaran affiliate yang berbeza dan mencuba berbagai cara untuk mendapatkan trafik ke laman web dan pengunjung anda untuk mengklik ke sekutu anda. Menguji kaedah yang berbeza di muka surat yang berbeza dan pergi dengan apa yang berjaya.

Program Pemasaran Affiliate Ringkasan

Ia mengambil masa, pengetahuan dan usaha yang gigih untuk berjaya dengan program affiliate, tetapi tidak ada sebab anda tidak boleh membuat wang dengan pemasaran affiliate perniagaan rumah online. Hanya tidak percaya tuntutan keterlaluan dan tidak merancang untuk berhenti dari pekerjaan anda dengan segera.

Sebuah perniagaan pemasaran affiliate adalah seperti mana-mana perniagaan lain yang anda mungkin ingin untuk memulakan. Ia memerlukan perancangan, masa dan wang serta banyak kerja keras dan tekad.

Secara keseluruhan, anda peluang untuk membuat wang dengan program affiliate mungkin tidak lebih baik dan tidak lebih buruk daripada apa-apa jenis rumah internet perniagaan berasaskan.

Saya akan senang mendengar dari orang-orang yang telah berjaya dalam membuat wang dengan program pemasaran affiliate yang saya mahukan untuk menawarkan pembaca saya lebih banyak tips untuk menjadi sukses dengan program affiliate dalam artikel-artikel akan datang.



Atikal ini adalah hak cipta dari perekablogpro


Jika anda ingin mencuba menjadi affiliate sila klik dini 

No comments:

Post a Comment